fbpx

משלוחים מהיום למחר : כך אי גולד פיצחה את השיטה

08.12.2021

הגבהת הרף החדש של משלוחים מהיום למחר בהחלט מתחילה לצבור תאוצה, ונראה כי לא רק רשתות ענק נהנות מהפריווילגיה הזאת אלא גם חנויות איקומרס בסדר גודל בינוני וקטן, וגם בקרנבל מבצעי נובמבר ודצמבר. איך אי גולד פיצחה את השיטה? הכל כאן בכתבה.

בעידן האיקומרס החדש זמן הוא המשאב החשוב ביותר, ונראה כי רשתות גדולות וחנויות מסחר הציבו רף נחשק של שליחויות מהיום למחר, שאיתו אגב מתמודדות בהצלחה חברות לוגיסטיקה. אך מאחורי האמירות של ‘קנה היום קבל מחר’, עומדות שרשרת אספקה ושיטות שבהחלט שוות הצצה מבפנים, כאלה שמקרבות אותנו לשיא הטכנולוגיה, בשילוב מחסנים לוגיסטיים ושיטה המטפלת בכל שרשרת האחסון והאספקה החל מאחסון הסחורה, ליקוט, אריזה ושליחה ללקוח מהיום למחר

גידול של 700% במכירות בקרנבל נובמבר-דצמבר

על פי נתונים, בעלי חנויות איקומרס מדווחים על גידול במכירות של 700% בחודשי נובמבר המוקדשים למכורי קניות אונליין, וגם לכאלה שלא. רק נציין כי בשנת 2019 רכשו הישראלים בסכום של מעל 460 מיליון שקלים בחודש אחד בלבד, שכמובן זולג גם לחודש דצמבר. אולם, נראה כי בשנים עברו רוכשים המתינו למשלוח המיוחל שבועות ואף חודשים בשל עומס ההזמנות. אך השנה הדבר שונה כך שכלום לא ירתיע את חברת אי גולד, המתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים לבעלי חנויות איקומרס, לספק גם בחודש נובמבר משלוחים מהיום למחר. 

זה מתחיל בשטחי אחסון וממשיך בליקוט על ידי רובוטים

השיטה של אי גולד אמנם פורצת דרך, אך בבסיסה היא פשוטה ומשלבת טכנולוגיה המבוססת על מחסן רובוטי. לדברי יותם בן ארי המנהל את אי גולד, “השיטה שלנו מתחילה מאחסון הסחורה אצלנו במרלוג בנמל אשדוד, כלומר, כל בעל חנות מקבל שטח אחסון לסחורה שלו, כך שהשליטה נמצאת כאן. נותר לנו ללקט את המוצרים ואת זה אנחנו מבצעים באמצעות 6 רובוטים כך שהחבילות יוצאות במהירות יום יום”. 

כדי להבין עד כמה מחסן רובוטי יעיל, נסביר כי מדובר במחסן המנוהל על ידי רובוטים המבצעים משימות שונות כמו ליקוט, מיון ואריזה. ביצוע מטלות אלה מייעל את ההליך, וכתוצאה מכך מקצר באופן משמעותי את שרשרת האספקה, ומכאן האפשרות לספק ללקוח משלוח מהיום להיום. הרובוטים המדוברים מבוססים על בינה מלאכותי (AI) ומופעלים באמצעות מערכות יציבות מאוד המאפשרות להם להבטיח 100% תפקוד ואפס טעויות. כמובן שאם נשווה מחסן רובוטי למחסן רגיל ואנושי, נראה שבשורה תחתונה המהירות  מנצחת. 

 

השיטה ממשיכה כרגיל גם בטירוף של חודש נובמבר

בימים הטרופים של תקופת המבצעים, חברת אי גולד ממשיכה כרגיל עם שרשרת האספקה, רק שבתקופה זו הרובוטים עובדים קשה יותר, וכך גם מערך המשלוחים העומד בזמנים שתוכננו. אם כך, דווקא בימים אלו, רובוטים הופכים ליותר מיתרון אסטרטגי בעולם הסחר המקוון, המאפשר לייעל את מערך המשלוחים. לדברי בן ארי, “בעלי חנויות איקומרס הבוחרות לנהל את שרשרת האספקה שלהן באמצעות המרכז הרובוטי, מתרכזות בשיווק ובמכירות במקום לנהל שליחים ולהגיב ללקוחות שטרם קיבלו את המשלוח, גם בפיקים של מכירות ודאי וודאי שבחודשי נובמבר העמוסים”.

חברת אי גולד מציעה שרשרת אספקה מקצה לקצה, החל מלכידת הזמנות הרכש מהספקים, קליטה למלאי והכנה לאיקומרס, אחסון, בקרת מלאי, לכידת הזמנות מכר, אריזה ועד לשליחה ללקוח או לנקודת המסירה, כולל אפשרות הפצה מהיום למחר. 

 

לתיאום ומידע נוסף, השאירו פרטים וכבר מחר תוכלו להציע ללקוחות שלכם משלוחים מהיום למחר >>

    קבלו הצעת מחיר לשירותי מחסן איקומרס






     

    קבלו הצעת מחיר לשירותי מחסן איקומרס






      לפנייה בטלפון : 08-6915306

      eGold מקבוצת גולד בונד

      הקידמה 1 אשדוד

      X
      קבלו הצעת מחיר דילוג לתוכן