fbpx

האמזון של הלוגיסטיקה בישראל: הכירו את החברה שהביאה לארץ מחסן לוגיסטי רובוטי

20.09.2021

אחסון, ליקוט והפצה מהירה בתוך יום עסקים אחד ועם בונוס של מחירים שפויים שכל בעל חנות איקומרס יכול לעמוד בהם. אין ספק שמדובר בחלום של כל בעלי חנויות האיקומרס בעולם. 

אמזון עדיין לא עשתה את דרכה לישראל למרות שהיו שמועות, אך את מקומה בהחלט תפסה חברת אי גולד מקבוצת גולד בונד, החברה שהביאה לישראל בשורה חדשה – מחסן לוגיסטי רובוטי שנבנה בהשראת אמזון  ענקית האיקומרס בעולם. באמצעות אי גולד, בעלי חנויות איקומרס בכל סדר גודל יכולים להוציא את כל אתגרי האיקומרס לגוף שלישי שיטפל בכל הקשור ללוגיסטיקה, החל מאחסון הסחורה, קבלת הזמנות ועד הפצה ללקוחות בתוך יום עסקים בלבד. 

“כל מי שמוכר באינטרנט אין לו יותר מדי אפשרויות לוגיסטיות, ודאי אם הוא מעוניין לספק מוצרים מהיום למחר”, כך מספר לנו יותם בן ארי, מנכ”ל אי גולד. הקבוצה השקיעה 30 מיליון שקלים בבניית המחסן הלוגיסטי הראשון מסוגו בישראל, כאשר המחסנים ממוקמים בעיר הנמל אשדוד.

דיוק מרבי הכי קרוב ל-100%

כדי להבין עד כמה הבשורה של אי גולד דרמטית, נסביר כי בעלי חנויות איקומרס יוכלו להזמין כמות גדולה של סחורה ובמקום לשלם הון על אחסון, ביטוח וכל ההוצאות הכרוכות בניהול מחסן לוגיסטי, הם פשוט מזמינים כמות ומאחסנים. מלבד זאת, ניתן לעקוב אחר המלאי ולבצע תכנון אסטרטגי מקיף. לדוגמה, אנשים העוסקים בדרופשיפינג יוכלו לעלות רמה – פשוט להזמין סחורה מסין ולאחסן במחסנים הרובוטיים של אי גולד.

מכיוון שהכל נעשה באמצעות רובוטים, מדובר בדיוק של קרוב ל-100%. “בעבר הכל נעשה בצורה ידנית, ולכן הרבה אנשים הזמינו אונליין מוצרים ופשוט החבילה אבדה בדרך. אך כאשר הכל ממוחשב ומנוהל תחת קורת גג אחת, גם האחסון, הליקוט, האריזה וההפצה – אנחנו מגיעים לדיוק של קרוב ל-100%. אין מקרה בעל חנות איקומרס לא יודע מה קורה עם הסחורה שלו או שלקוח לא מקבל חבילה”, מסביר בן ארי.

 

לצפייה בכתבה שפורסמה בערוץ 12 על פעילות egold

 

הקשר בין נועה קירל למחסנים לוגיסטיים

רק כדי להבין במה מדובר, ניתן את הדוגמה של מוצרי האופנה החדשים של הכוכבת נועה קירל, המאוחסנים במחסני אי גולד. כאשר לקוחות מזמינים מוצרים מאתר החברה או מכל מקום אחר, הרובוטים של אי גולד מלקטים את המוצרים ומעבירים להמשך טיפול והפצה עד להגעה ללקוח. מלבד זאת, מנהל האתר של מוצרי המותג נועה קירל יוכל לעקוב אחר ההזמנות בלייב, לראות איזה מוצר פופולרי וכך לנהל את המלאי בצורה חכמה.

 “במקום שאדם יטפל בממוצע ב-40 הזמנות בשעה, הרובוטים מטפלים בכ-300 הזמנות בשעה, דבר המאפשר לנו להוזיל באופן משמעותי את העלויות לבעלי חנויות איקומרס. אבל לא רק, כיוון שהמוצרים מאוחסנים אצלנו במחסנים, קל יותר לשלוח להפצה ולאפשר ללקוח לקבל את המוצרים בתוך יום עסקים”, מסכם בן ארי. 

בעל חנות איקומרס? בוא להתקדם ללבל של הגדולים!

 

    קבלו הצעת מחיר לשירותי מחסן איקומרס






    קבלו הצעת מחיר לשירותי מחסן איקומרס






      לפנייה בטלפון : 08-6915306

      eGold מקבוצת גולד בונד

      הקידמה 1 אשדוד

      X
      קבלו הצעת מחיר דילוג לתוכן