fbpx

המשמעות הלוגיסטית שנובעת מההודעה של אמאזון

20.06.2019

ההודעה של אמאזון שפורסמה השבוע לחנויות ישראליות מזמינה אותן למכור באמצעות אתר אמאזון לשוק הישראלי ולספק את המכירות הללו באמצעות ניהול מחסן לוגיסטי ממוחשב עבור מסחר אלקטרוני בישראל ע”י משאבי לוגיסטיקה מקומיים. בישראל אין מרלו”ג של אמאזון ולכן כל הלוגיסטיקה של החנויות איקומרס הישראליות תצטרך להישען על לוגיסטיקה עצמית, או על הלוגיסטיקה של ספקיות שירותים לוגיסטיים מקוונים מקומיים.

זה שונה מאוד מהמצב במדינות שבהן כבר קיימים מרלו”גים של אמאזון. במדינות האחרות (הודו, ארה”ב, אירופה דובאי) אמאזון עצמה יכולה לתת לחנויות הללו את השירותים הלוגיסטיים, וכך לאפשר להן לעמוד ברמת שירות לוגיסטית גבוהה מאוד. בישראל אין אפשרות לקבל שירותים לוגיסטיים מקומיים ממרלו”ג של אמאזון, ולכן החנויות האינטרנטיות יצטרכו להסתדר לוגיסטית לבדן.

בהיעדר הגיבוי האמאזוני הלוגיסטי ובהינתן שהמלאי מאוחסן בישראל, האתגר של החנויות בישראל יהיה לעמוד בסטנדרטים הלוגיסטיים שאמאזון מצפה: דיוק מלאי, הפצה מהירה של המשלוח, הימנעות מטעויות, שלמות המשלוח המסופק, מענה מהיר לשאלות לקוח, פתרון בעיות וכו’.

כדי לעמוד בסטנדרטיים הללו צריך להתבסס על מחסנים ומערכות הפצה ייעודיים לecommerce. המחסנים המסורתיים הקיימים בישראל מותאמים לתת מענה לחנויות ולמפעלים ולא לeCommerce. לכן המחסנים המקומיים יכולים רק לתת רק מענה חלקי לצרכים הלוגיסטיים התובעניים של האיקומרס. בהיעדר פתרון לוגיסטי ייעודי לאיקומרס בישראל, עומדות חנויות האינטרנט הישראליות בפני דילמה רצינית.

eGold מקבוצת גולד בונד
תיתן את המושלם לאתגרי הecommerce, באמצעות המרכז הלוגיסטי הרובוטי החדש אשר נבנה בצלמן ובדמותן של מחסני ענקיות הeCommerce הבינלאומיות.

המרכז הרובוטי המקוון של eGold שופע בטכנולוגיות עלית ייעודיות לאספקת שירותי מחסן לוגיסטי עבור חנויות eCommerce:

1. רובוטיקה ייעודית לאספקת שירותים לוגיסטיים ל eCommerce: עשרות רובוטיים ייעודיים לאיקומרס לביצוע שינוע מהיר מאוד ומדויק של מלאים מאוחסנים לעמדות הטעינה והליקוט, החוסכים תנועת אדם ומלגזות.
2. ליקוט: עמדות מיוחדות ליקוט מהיר של הזמנות איקומרס המאפשרות שליפה תוך שניות של הפריט המוזמן מהמלאי.
3. אריזה: עמדות משוכללות לאריזת הזמנות המאפשרות להתאים את שיטת האריזה ואת חומר האריזה בדיוק לפריטים בהזמנה.
4. מיון: רובוט שינוע ומיון חבילות איקומרס למיון מהיר ומדויק של חבילות בהתאם לקווי ההפצה המתוכננים לאותו היום.
5. ניהול טכנולוגי: מערכות מידע המתקדמות ביותר בעולם לניהול בזמן אמת של מרכזים לוגיסטיים אוטומטיים ולניהול מלא של שרשרת האספקה מהקליטה למלאי ועד בית הלקוח.
6. eGold ממוקמת במרכזו של נמל פרטי ומסוף שבבעלות קבוצת גולד בונד: הקבוצה מחזיקה בנמלים פרטיים באשדוד ובחיפה, וזה מאפשר מתן שירות רציף ומהיר של קליטה למלאי של מכולות ישירות מבטן האוניה, הובלת מכולות לנמל הפרטי, ובתוכו לשנע מיד לקליטה מהירה במרלו”ג הרובוטי והכל תחת קורת גג אחת.

מהירות ניהול שרשרת אספקה:

  • אינטגרציה לאמאזון: ברגע שבוצעה ההזמנה באתר מתחיל המרוץ לאספקתה ללקוח. אינטגרציה של מערכות המרלו”ג הרובוטי עם חנות אמאזון או עם חנות אינטרנטית רגילה מאפשרת קריאה אוטומטית ומיידית של הזמנות מאתר אמאזון או מכל חנות אינטרנטית והעברתן מיד לעבודת ליקוט אריזה והפצה.
  • הכנה מהירה של הזמנה: ברגע שהתקבלה ההזמנה במרלו”ג יש להעביר אותה מיד לליקוט ולאריזה. המרכז הרובוטי מאפשר לבצע ליקוט ואריזה של הזמנה תוך דקות מרגע שהוזמנה באתר. כך המשלוח ללקוח יהיה מוכן כמעת מייד לאחר שהתבצעה הקנייה.
  • הכנה מהירה להפצה: ההזמנה צריכה לצאת מהמחסן להפצה תוך פחות מ 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה באתר עם מספר מעקב (trekking number) שמאושר על ידי אמאזון. מערכות מיון החבילות האוטומטיות של eGold מסוגלות למיין עשרות אלפי חבילות ביום לטובת חלוקה מדויקת ומהירה לאזורי הפצה. המשלוחים יהיו מוכנים להעמסה ולהפצה מהירה בהתאם לקווי חלוקה תוך זמן קצר לאחר האריזה שלהן ועם מספר מעקב מאושר ומתאים.
  • הפצה מהירה ללקוחות: ההזמנות צריכות להיות מספקות ללקוחות מהר, ותוך תיאום מלא עמם. מערכי ההפצה של eGold אוספים את המשלוחים הממויינים ישירות מרובוט המיון, ומשנעות אותם ללקוחות בתוך 24 שעות ובהתאם לשיטת המשלוח המבוקשת.
  • עמידה בביקושים: חשוב שגם בימי עומס כגון BLACK FRIDAY , חגי ישראל או יום הרווקים הסיני, תמשיך החנות האינטרנטית לעמוד בהבטחות וברמת השירות שלה ללקוחות. המרכז הרובוטי של eGold נבנה כך שהוא בעל יכולות מימוש של עשרות אלפי הזמנות איקורמס במקביל ביום עם צוות עובדים מצומצם, וייתן מענה טוב מאוד לעומסים הללו.
  • החזרות וביטולי הזמנות: לקוחות אמאזון ולקוחות איקומרס בכלל יכולים לבטל ולדרוש החזרה. מערכי ההפצה של egold מבצעים איסוף מהיר של ההזמנה, משנעים אותה למרכז הרובוטי, שם ההזמנה עוברת בדיקות קפדניות וטיפול חזרה למלאי.

דיוק ושקיפות עבור מסחר אלקטרוני בישראל:

  • מלאי אמין: המגוון הקיים בחנות האינטרנטית חייב להיות זמין לאספקה מיידית. בגלל האחסנה הרובוטית והיעדר אינטראקציה אנושית eGold מצמצמת את הסיכוי לטעויות אנוש למינימום. לכן המלאי המאוחסן הוא ברמת האמינות הגבוהה ביותר.
  • מניעת טעויות: באספקה ללקוח סופי אסור שיהיו טעויות בהזמנה. המלאי שהוזמן חייב להיות המלאי שיסופק, באריזה הנכונה, בכמות הנכונה ובמצב תקין. כל תהליכי העבודה במרכז הרובוטי אשר מצריכים נגיעה אנושית, מכוונים ומנוהלים בפקודות מסודרות ומפורטות על ידי מערכות המידע המתקדמות ביותר בעולם לתפעול מרכזים לוגיסטיים. כל פעולה וכל פריט מנוטר ומבוקר לכל אורך הדרך, החל מהקליטה שלו על הרמפה מה ספקים, ועד האספקה שלו לבית הלקוח. המשמעות היא צמצום למינימום של טעויות ובעיות הנגרמות כתוצאה ממעורבות אנושית.
  • מידע מדויק בזמן אמת: בעולם האיקומרס חשוב שכל שאלה של לקוח תקבל מענה מידי. בגלל אמינות המלאי הגבוהה, ובזכות העבודה המנוטרת והמבוקרת 24/7 במרכז הרובוטי, מערכות הBI של eGold פותחות בפני הלקוחות את מגוון היכולות לצפות בזמן אמת בכל הפעילות הלוגיסטית באמצעות דוחות, מדדי זמן אמת, ודיווחים מתפרצים. הדבר מפזר את העמימות הלוגיסטית, חוסך זמן יקר ומאפשר לקבל החלטות מהירות ואיכותיות על סמך נתונים אמינים ובזמן אמת.

 

לפרטים: [email protected]

 

    קבלו הצעת מחיר לשירותי מחסן איקומרס






    קבלו הצעת מחיר לשירותי מחסן איקומרס






      לפנייה בטלפון : 08-6915306

      eGold מקבוצת גולד בונד

      הקידמה 1 אשדוד

      X
      קבלו הצעת מחיר דילוג לתוכן