fbpx

ענקית האיקומרס עזריאלי קום עוברת למחסנים הרובוטיים של eGold

17.01.2022

בחודש נובמבר הנחשב למאתגר ביותר בשנה, ענקית האיקומרס ׳עזריאלי.קום׳ העבירה את פעילותה למחסנים הלוגיסטיים-רובוטיים של eGold. נראה כי מי שמרוויח מכל זה הם דווקא הלקוחות.

 

eGold מקבוצת גולד בונד נחשבת לפורצת דרך בכל הקשור למחסנים לוגיסטיים, המאפשרים ללקוחות ליהנות משרשרת אספקה מהירה וכמעט אפס התעסקות בכל ענייני הלוגיסטיקה והאחסון. eGold נכנסת לתמונה עוד משלב קבלת הסחורה של לקוחותיה במרלוג הסמוך לנמל אשדוד, אחסנה, וממשיכה בליקוט המוצרים הנרכשים באמצעות עשרות רובוטים, כך שכל הזמנה נארזת מיד והחבילות יוצאות במהירות יום יום. מדובר ביעילות המאפשרת לקבל 100% תפקוד ואפס טעויות.

 

כדי לעמוד באתגרי שרשרת האספקה בעולם הסחר המקוון, גם ענקיות האיקומרס מבינות היטב שעליהן להוציא את כל הקשור ללוגיסטיקה ואחסון למיקור חוץ. אחת מהן היא ענקית האיקומרס עזריאלי.קום, אשר בחנה בשנת 2020 את שוק ספקיות השירותים הלוגיסטיים בישראל. לאחר השלמת אפיון התהליכים הלוגיסטיים והמו”מ המסחרי, חתמו בתחילת 2021 קבוצת גולד בונד וחברת עזריאלי קום על הסכם שירותים לוגיסטיים רחב. 

 

גם לקוחות עזריאלי קום נהנים מהזמנות מהיום להיום ומהיום למחר

כמו כלל לקוחותיה של eGold הנהנים ממעטפת שירות מלאה, כולל הזמנות מהיום למחר, גם עזריאלי קום נהנית משרשרת אספקה מלאה החל מקליטת המוצרים מהספקים, אחסנה בשיטות שונות, ליקוט, אריזה, מיון והפצה של הזמנות איקומרס. נוסף על כך, ההסכם שעליו חתמה כולל מפרט רחב של יעדים להפצת חבילות מהיום להיום ומהיום למחר, יעדי אמינות מלאי, יעדי טיפול בהחזרות ויעדים להשלמת קליטות של מלאים מספקים. כמו כן, שירות ייחודי ״קרוס דוק״ ואיחוד הזמנות עם הזמנות מרלו”ג, שהוא שירות המקנה יתרון תחרותי מהותי למרקט פלייס של עזריאלי בשוק הישראלי. 

 

פתרונות מדויקים לכל אתגר, מורכב ככל שהיה

באופן טבעי היו לעזריאלי.קום ולeGold לא מעט אתגרים, בעיקר בכל הקשור לליקוט ואריזה מהירים של עשרות אלפי פריטים ביום להזמנות איקומרס. eGold, אשר בנתה מתודות עבודה הערוכות למספר עצום של פריטים, יצרה פתרונות אבסולוטיים בהתאמה אישית לעזריאלי.קום. כך, לדוגמה, ליקוט ואיסוף נעשים בעשרות עמדות ליקוט אוטומטיות ואריזה במקביל. עמדות הליקוט פועלות בתוך שדה רובוטי הכולל עשרות רובוטים אוטונומיים (AMR), כאשר הם משנעים את המלאי המיועד לליקוט לעמדות. לאחר מכן, המלקטים מבצעים ליקוט לפי פריט למאות הזמנות איקומרס במקביל. כאשר הזמנה מוכנה, היא נארזת בהתאם לסטנדרט של עזריאלי.קום, תוך שימוש בחומרי אריזה ומיגון ייעודיים לפי סוג הפריטים וסוג המשלוח. 

 

היות שכל הזמנות המכר של עזריאלי הן מסוג הזמנות איקומרס, המלאי מאוחסן ומנוהל בשדה הרובוטי ברמת יחידת המכירה הבודדת. הדבר מאפשר קצב ליקוט ואריזה של מעל 1,500 יחידות מכירה בכל שעה, תוך שמירה על רמת דיוק של אפס טעויות במהלך הליקוט והאריזה לאורך כל שעות היממה. כל פריט עובר סריקת ברקוד כפולה, פעם אחת בליקוט, ופעם אחת באריזה כדי למנוע טעות בהזמנה. נוסף על כך, כל חבילה מנוטרת ומצולמת לאורך כל התהליך על מנת לשמור על שקיפות מידע בזמן אמת המאפשרת שירות אבסולוטי ללקוח. 

 

את המעבר ביצעה עזריאלי.קום דווקא במהלך קרנבל המכירות של נובמבר, הנחשב לעמוס ביותר בשנה עם חגיגות שופינג IL, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מנדי. רק נזכיר שבחודשים אלו המכירות חוצות את 700% כמעט בכל חנות איקומרס ומגיעות לשיא, כך  שהעומס על המערך הלוגיסטי הוא עצום. מסיבה זו כמובן שנכון לתזמן את העברת מרלו”ג איקומרס בחודשים אחרים, אך מכורח המציאות נוצר צורך להשלים את המעבר בנובמבר ולא בינואר כפי שתוכנן. החלטה זו הובילה למצב שבו אלפי קרטונים הכוללים מלאי מעורב והומוגני שונעו ממרלו”ג עזריאלי הישן ל-eGold בתוך שבועות בודדים. 

 

כדי לבצע את המעבר בהצלחה eGold הקימה צוות מעבר משותף אשר תכנן והטמיע במהירות תהליכי עבודה ייעודיים וכן מערכות מידע תפעוליות וניהוליות. התוצאה – שיפור המערך הלוגיסטי והשירות ללקוח הקצה המקבל גם בזמני עומס את הזמנתו מהיום למחר, והכל באפס טעויות אנוש.

רוצים לקבל פרטים על שירותי מחסן אי קומרס?? צרו קשר>>

    קבלו הצעת מחיר לשירותי מחסן איקומרס






    קבלו הצעת מחיר לשירותי מחסן איקומרס






      לפנייה בטלפון : 08-6915306

      eGold מקבוצת גולד בונד

      הקידמה 1 אשדוד

      X
      קבלו הצעת מחיר דילוג לתוכן